Sanknar sommarvärmen.....


Alva o Melker förra sommaren....

Ida har jag jobbat kväll igen...tycker det e lite tråkigt me dessa kvällar. Alva har varit på utflykt me dagis i dag så hon skulle vara där redan 9 i morse. När vi lämnat henne på dagis så hade jag o Melker lite egentid här hemma, behövs ju det me :)
Sen var det även M tur att gå till dagis, o jag till jobbet. Barnen hade haft det bra idag :)

M har börjat springa upp o ner ur sängen nu när vi lägger honom...så man känner att egentiden på kvällarna bara försvinner. Men förhoppningsvis så är det bara ett par kvällar.

Imorgon ska barnen o jag väckas tidigt o vi ska till våra respektive "jobb" :)

Känner i dag att jag skanar sommaren o tycker att den varade alldeles för kort tid :(
Idag har det varit riktigt ruskigt höstväder. Men det ärväl bara att inse...hösten är här.

Nu är det sängen för min del, och B ärpå jobbet

Natti natti ♥




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åhå, vilka sötnosar!

2008-09-19 @ 10:49:24
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0